|
פוליש/ווקס, הסבר קצרצר:
פוליש - מוריד שכבת צבע (במידה ומדובר בפוליש עדין - אזי הוא יוריד שכבה עדינה. במידה ומדובר בפוליש גס - אזי הוא יוריד שכבה רצינית יותר משמעותית).
כמו כן, הפוליש מוריד גם שריטות עדינות.
ווקס - מגן על הצבע, ומסיר את השריטות שנגרמות ע"י הפוליש.
שיטות העבודה:
1. מורחים ווקס על כל הרכב - וזאת השיטה שאיני ממליץ עליה.
למה? הווקס מתייבש ומתפורר, וזה סתם מציק.
2. מורחים ווקס על חלק חלק - וזאת השיטה שאני ממליץ עליה.
למה? אין פירורים (אלא אם אתם נותנים לזה להתייבש יותר מידי או שאתם עובדים עם טרטל ), ואין עצבים.
אני ממליץ לתת לווקס להתייבש קלות (דקה-שתיים) כדי למנוע סימני מריחה/ניגוב מעצבנים וכדי למנוע את התפוררות הווקס - מאוד מעצבן.
תהליך המריחה יתבצע בתנועות סיבוביות ועם מטלית רכה-יבשה.
תהליך הניגוב יתבצע בתנועות סיבוביות או בתנועות ישרות ועם מטלית רכה-יבשה אחרת, ולא עם המטלית בה השתמשנו למריחת הווקס.
את הווקס יש לבצע על פח קר (אם תבצעו ווקס על פח חם - ישארו סימני מריחה וניגוב מעצבנים) ובמקום מוצל.
עם הפוליש מעט יותר קשה (ומסוכן) לעבוד על פח יבש, ולכן המלצתי - לעבוד על פח רטוב
מוריד שכבה עדינה עוד יותר ושורט פחות.
חומרים מומלצים:
פוליש - מנסיוני, ה-NO.7 (העדין) עושה עבודה נהדרת.
ווקסים - הקארפלאן Autofinish טפלון עושה עבודה נהדרת, והוא מאוד קל לעבודה.
ה-QMI (אוטם צבע, עם טפלון) הוא החומר הכי איכותי שניתן לרכוש בארצנו - חומר משובח, העבודה איתו קלה יחסית (הקארפלאן עדיף בנושא הזה).
שמפו - קארפלאן פולימרי אוטם צבע
עושה עבודה נהדרת, נותן ברק לצבע ומוריד לכלוך בלי בעיה.
שי (?), מקווה שעזרתי לך ולשאר חברי הפורום.
במידה ויש לך שאלות נוספות - אתה יודע היכן אני נמצא,
אשמח לסייע.
|