צפה בהודעה יחידה
ישן 30-05-07, 00:42   #1
Guest
 
הודעות: n/a
אף פלאג לא מוציא שני ניצוצות. אם היה כזה פלאג, אז אלפארומאו לא היו מייצרים מנוע TWIN-SPARK.
החשמל תמיד שואף לעשות את הדרך הקצרה ביותר, ולכן הוא תמי יקפוץ למרווח אחד ויחיד. כאשר אותו מרווח יישחק (בלאי טבעי של הפלאג) אז הניצוץ יעבור דרך המרווח השני. פלאג בעל שתי אלקטרודות פשוט מחזיק יותר זמן מעמד, ונועד לרכבים החדשים שעושים טיפול כל 30,000 ק"מ וצריכים פלאג שיחזיק מעמד במצב טוב כל התקופה.

חוטי ההצתה של ספליטפייר לא יוציאו עוד כמה סוסונים מהמנוע שלך. במקרה הטוב הניצוץ יהיה קצת יותר חזק, ושריפת הדלק תושפע מכך - אבל ממש מעט.
בנוסף, החוטים האלה מעמיסים על מערכת ההצתה וגורמים לבלאי גבוה יותר - בגלל שהיא נדרשת לספק מתח גבוה יותר.

תשתמש בפלאגים סטנדרטיים (לא קרים, ולא חמים), ותדאג שיהיה לך סט חוטי הצתה במצב טוב מתוצרת טובה (בוש וכו').

תטפל באוטו שלך, ושים סט צמיגים איכותי - זה יעשה לבד את ההבדל.