טוב אני אמעיט במילים אני אתן לתמונות לדבר .
רק אדגיש ש:
1.הדלתות הקידמיות אם שכבה פנימית של דיינמאט אקסטרים וחיצונית של דיינמאט אורגינל.
2.דלתות אחריות אם דיינמאט אורגינל מפוזר לרצועות+ספריי זפת(של חב' בונדו האמריקאית)
3.מכסה מנוע(לא מצולם)מתחת לשכבת המגן מהבד בחללים הריקים יש דיינמאט אקסטרים
4.רצפת הרכב עברה שכבה של ספריי זפת ובמקומות מסויימים+כנפוני הרכב פוזר דיינמאט
אקסטרים.
5.גג הרכב (לא מצולם)נעשה במועד מוקדם וכבר אז לא צילמתי (סורי)הגג מלא בפלטות שלמות
של דיינמאט אקסטרים.
6.סלילה במרכז הרכב של חוטי הRCA של סטינגר דגם היילקס+חיווט סטינגר 12,14,16 גייג' לסט
של 3 חלקים.
7. סלילה של חיווט מתח + והכנה של חיווט מתח לשעוני מד מעלות ומד מתח.
8.סלילת כבל מתח סטינגר 1/0 גייג' (השארתי במכסה מנוע עוד 1.2 מטר כהכנה לBATTERY ISOLATOR
9.כבלי הארקה 1/0 גייג'+נעל תואמת סטינגר (3מקומות)+הכנה למצבר אחורי
10.הכנת שבלונה מקורה רגילה לקורה שלמה מפיבר שעלייה יהיה הכנה לשני השעונים(מד מתח+מד טמפ'+דום טיוטר שתול בקורה עצמה(כן עשיתי טיוטר בנוי בתוך הקורה ככה שאם נשרף הטיור צריך לבנות קורה חדשה...

)