|
התחדשתי בבראבו - איך להתנהל עם הגיר?
שלום לכולם.
התחדשתי שבוע שעבר בפיאט בראבו 2009 הדגם המפואר עם 75000 ק"מ.
מכיוון שהמוכר (יד 2 נסע עליו 20000) לא טיפל בו במורשה ואין תיעוד הכנסתי אותו למוסך שמשון ועשינו יישור קו.
כשנכנסנו במחשב לתיעוד הטיפולים התברר שהחליפו לו קלאץ כבר ב58000 ק"מ.
מצדאחד,זה מצויין וחוסך לי, מצד שני די מדאיג שקלאץ הולך ככ מהר.
מה עוד כשיצאתי מהמוסך נדלקה לי נורה אדומה עם סימון של דלת נפתחת באלכסון מהבהבת והכיתוב cheak transmisson. דיברתי עם חיים וקפצתי למוסך על מנת להתחבר למחשב, לא נמצא שום תקלה בגיר (גם בדרך למוסך כבר הנורה לא נדלקה יותר) וחיים טען שהתקלה שקופצת לו זה שיש אולי בעיה במגע בידית בורר ההילוכים בין אוטומט לידני, מאז טפו טפו זה לא חזר.
אבל מאז אני לא רגוע לגבי התיבת הילוכים והקלאץ, והייתי רוצה לשאול את ידידיי המלומדים פה,האם יש דרך לנסוע בצורה שתשמור על הקלאץ שלא יוחלף אחרי 50000 קמ? במיוחד בפקקים ובעליות איך כדאי לנסוע? כי שמעתי שזו בעיה בגיר רובוטי בפקקים שהמצמד הוא בחצי פעולה וזה מחמם אותו.
כמו כן, האם כדאי לשחק עם ההעברה לידני לאוטומט וחזרה לפי הצורך, או שעדיף פשוט להשאיר אותו על אוטומט כל הזמן?
ולמי שהחזיק רכב זה מספר רב של קילומטרים, אשמח לשמוע האם היו בעיות בגיר לארוך התקופה.
תודה מראש.
וחשוב לציין, אין פה ביקורת על מוסך שמשון, להיפך! הם מעולים, אבל מנסה להבין מה הסיפור עם הגיר הזה.
נערך לאחרונה על ידי Dad123 : 13-06-17 ב 18:50.
|