צפה בהודעה יחידה
ישן 11-06-17, 22:11   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלות החשמל

אכן הגישה אל המתנע (סטרטר) הנמצא מאחורי משאבת הדלק הנה קשה.
צריכת חשמל מהמצבר כשמתג ההצתה אינו מופעל (מצב OFF) הנה רק לאור הפנימי בתא הנוסעים, צופר, רדיו, אור תא מטען (אם קיים).
תקלה פחות נפוצה, הנה פריצת דיודה באלטרנטור שתגרום לזרימת זרם הפוך בסלילי האלטרנטור.
כדאי גם לבדוק אם לא תפוס ממסר (ריליי) מאורר הרדיאטור ואז המאורר צורך זרם (ולכן יש ניצוצות בחיבור כבל המצבר).
אם מצבר הרכב טעון, ואין בכלל פעולת השעונים וכו', אז הייתי מתחיל בבדיקת חיבורי המצבר,
והכבל הראשי אל המתנע שממנו מתעף חוט הזנה ראשי של מע' החשמל.
כל זה קצת קשה לבצע ללא כלים, מכשירים ואמצעי הרמה.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט