תקלות החשמל
אכן הגישה אל המתנע (סטרטר) הנמצא מאחורי משאבת הדלק הנה קשה.
צריכת חשמל מהמצבר כשמתג ההצתה אינו מופעל (מצב OFF) הנה רק לאור הפנימי בתא הנוסעים, צופר, רדיו, אור תא מטען (אם קיים).
תקלה פחות נפוצה, הנה פריצת דיודה באלטרנטור שתגרום לזרימת זרם הפוך בסלילי האלטרנטור.
כדאי גם לבדוק אם לא תפוס ממסר (ריליי) מאורר הרדיאטור ואז המאורר צורך זרם (ולכן יש ניצוצות בחיבור כבל המצבר).
אם מצבר הרכב טעון, ואין בכלל פעולת השעונים וכו', אז הייתי מתחיל בבדיקת חיבורי המצבר,
והכבל הראשי אל המתנע שממנו מתעף חוט הזנה ראשי של מע' החשמל.
כל זה קצת קשה לבצע ללא כלים, מכשירים ואמצעי הרמה.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
בברכה - רפי לין
|