|
כשהוא מתקרר, למשל למחרת, אז הוא עובד. אולי זה לא קשור לחום אבל הוא נוסע כמה קילומטרים טובים ואז שוב מתחיל להיחתך.
הייתי במוסך מרום בבאר שבע והמוסכניק אמר שלפי השמן שהיה על המנוע וקצת על החוטים יכול להיות שהם נפגעו. הוא אמר שכדאי להתחיל בקטן והחליף פלאגים שלדעתו היו כבר גמורים וניקה את החוטים.
חוטי ההצתה אגב חליפיים אז אני מתחיל לחשוד בהם.
לגבי החיישן קראנק, התקלות p0351 ו352 אומרים על בעיה במערכת ההצתה בגלל זה אני תוהה אולי זה לא החיישן ודווקא החוטים. שבדקתי אותם היום אחרי שהרכב שוב עשה בעיות הם לא נראים במצב טוב אבל גם לא נראים רע.
איך בודקים בריחת ניצוץ?
תודה על העזרה.
|