צפה בהודעה יחידה
ישן 18-11-16, 00:55   #3
matangil
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 170
אהלן ,

קודם כל אני לא חושב שמדובר בחיישני החמצן ברכב משום שאמרת שצריכת דלק במחשב מראה גבוה ( מניסיון קשה ומר כשהם מתחילים לזייף הוא מראה 1 ל6 , נעזוב שזה לא מדוייק ותמיד יש סטייה אבל זה נותן לנו אינדיקציה על החיישנים).

בנוסף לפי התיאור המצומצם שנתת הייתי הולך על חיישן קראנק , מניסיון (שגם אותו החלפתי) הוא גורם לכיבוי מנוע במהלך הנסיעה (זה המצב שהוא כבר מתפגר לגרמי) הכשל ההתחלתי שלו שהוא גורם למנוע "להיחתך" כלומר אתה נוסע , בום נפילת טורים וחוזר לעצמו , כאילו מישהו תופס את הרצועה של המנוע ומשחרר , בנוסף כשהמנוע כן מצליח לעבוד , הוא עובד עגול ?

קשה לי להאמין חוטי הצתה ו/או סלילי הצתה כי הם גורמים למנוע לעבוד על 2/3 צילינדרים ואתה ממש תרגיש את החוסר כוח וקשה מאוד להתעלם מזה.

אם אתה מב"ש יש לי חיישן קראנק במצב טוב שיכול במקום לקבוע אם הוא הגורם הבעייתי מכיוון שלפי הבנתי שלך התפגר סופית ומכבה את המנוע ברגע שהוא מגיע לטמפ' עבודה.

לילה טוב , מקווה שעזרתי.

מידע נוסף -

לפי הקוד תקלה הראשון (פיספוס הצתה) הייתי ממליץ, אם לא נעשה כבר, החלפת כל 4 הפלאגים ועל הדרך ליבדוק בריחת ניצוץ מכל 4 החוטים.

נערך לאחרונה על ידי matangil : 18-11-16 ב 00:59.
matangil מנותק   הגב עם ציטוט