איזה מנוע 1.6 או 1.4?
במכוניתך המע' החשמלית של המזגן ומאורר הרדיאטור הנה מסובכת ומתוחכמת (בתמונה השמאלית) וללא ידע והיכרות איני מציע לגעת בה.
בדיקה פשוטה, עצמית או ע"י בעל מקצוע מזדמן, הנה:
לבדוק ע"י נורת בקורת, שלחוט האדום במחבר המאורר הרדיאטור מגיע + קבוע (גם כשמתג ההצתה כבוי.
אם מגיע +, אז התקלה היא של מינוס ההפעלה למאורר המגיע בצורות שונות וממקורות שונים.
אם לא מגיע +, אז בדוק את הנתיך (פיוז) 50A הבודד הנמצא בתא המנוע (ראה התמונות) אם אינו שרוף והנתיך הוא פס המתכת שבתוך בית הפלסטיק.
המאורר פועל בשתי מהירויות, איטית ומהירה והמינוס להפעלתו מגיע או מיוניט הרדיאטור או מטרינרי (מתג לחץ) המזגן וזאת דרך נגד (למהירות האיטית) או ישירות דרך ממסרים (יש 3 ממסרי הפעלה) לפי צורך מוכתב.
במכוניתך יש יוניט חום (ברדיאטור) עם 3 חוטים להפעלת מאורר הרדיאטור, יוניט חום (אדום) להפעלת מד חום המנוע ויוניט חום (כחול) למע' הזרקת הדלק.
בית נתיך כזה חדש יש ברשותי ואם תזדקק לו תוכל לקבלו אצלי בחינם (ברמת השרון).
מכיוון שאתה מר"ג, אני ממליץ לך מאוד לתאם ולגשת אל שלמה ב"
מוסך פיאטון" שבת"א (לא מורשה היבואן) כשהם מומחים למכוניות פיאט ויש שם גם
חשמלאי רכב ותיק ומוכשר ופרטי המוסך כאן:
http://www.musach.co.il/details.asp?id=709
בברכה - רפי לין
טל' 050-5853422