|
לטובת העוקבים אעדכן בהתפתחויות:
בעזרת חבר פורום חיברתי את הרכב לתוכנת ECUSCAN. הופיעו די הרבה תקלות, כאשר לכולן יש תיעוד שהופיעו במתח מצבר נמוך מאוד שנע בין 9 ל 12 וולט. איפסנו הכל ונסעתי במשך כמה ימים עם רב מודד על MIN.
תפסתי את נורות התקלה נדלקות, המתח המינימלי מתחילת הנסיעה ועד שהופיעו היה 12.67 וולט.
חיברנו שוב לתוכנה, הפעם הופיעו פחות תקלות, אבל מתח המצבר היה גבוה והגיוני.
על שתיים מהתקלות הופיע שהן FROM CAN.
נזכרתי שפעם שמעתי על דודג' כלשהי שפירקו לגורמים במוסך המורשה בחיפוש אחרי תקלה, ורק כשפירקו את הרדיו במטרה לפרק חצי דשבורד פתאום נעלמה התקלה. גילו שמתאם CAN BUS לשליטה מההגה גרם לבעיה.
גם אצלי מותקן מתאם CAN BUS של מערכת מולטימדיה תואמת מקור.
החלטתי לנתק את המולטימדיה יחד עם המתאם עד שנגיע למסקנות חדשות.
הצעות לכיווני בדיקה נוספים יתקבלו בברכה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
|