[quote=jackreacher;137079]
הנתון שהתקבל בטורים נמוכים (בלי גז) היה באיזור ה 0.450, וטורים ב 2000 הביאו נתונים באיזור ה 0.400.
היום גם שמתי לב שיוצא... משהו שחור מהאגזוז, צירפתי תמונה.
_/QUOTE]
אין מה לרוץ ולהחליף את החיישן.
הנתונים שקיבלת בבדיקה לא בהכרח מעידים על חיישן פגום, אלה על בעיית תערובת עשירה מידי. חיישן חמצן תקול יגרום לנורה דולקת בלוח השעונים. הבעיה יכולה להיגרם מבעיה אחרת, שמוציאה אותו מטווח פעולתו. כמו משיכת אוויר בסעפת היניקה ועוד....
כדי לוודא זאת, הניע את המנוע , קח סמרטוט וסגור מאחורה את יציאת האגזוז. אם המנוע לא נכבה, מצאת את הבעיה.
הגושים מהאגזוז שהעלית בתמונה, הם לא תוצאה של חיישן תקול אלא גושי שמן שהתקשה כתוצאה "מהניפוח". חיישן תקול יוציא עשן שחור בלי גושים.
אותה תופעה קורת כאשר מנקים בית מצערת עם ספריי קרבורטור בלי לפרק אותה כאשר המנוע פועל.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|