צפה בהודעה יחידה
ישן 02-03-16, 12:11   #6
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
הכוונה שלי הייתה לצבע מוכן נפרד ולחכה בנפרד מוכן.
בנוגע לאקדח פשוט מאוד:
הברז התחתון אחראי על כניסת זרימת האוויר לאקדח, להפחתת הלחץ סובב את הברז עם כיוון השעון.
הברז העליון ביותר אמור להיות מסובב שני סיבובים כנגד כיוון השעון ולהישאר במצב הזה הוא אחראי על צורת ההשפרצה, או בשפה המקצועית pattern(גימור/צורה/מרקם)
הברז מתחתיו אחראי על רמת הגימור, הגימור יבש מדי, הקטן את זרימת האוויר על ידי הפחתת לחץ האוויר בכניסה. אם הגימור רטוב מדי, הקטן את זרימת הנוזל על ידי סיבוב בורג המחט בכיוון השעון. אם הגימור הוא גס מדי, הגבר את לחץ האוויר בכניסה. אם החלקיקים עדינים מדי, הפחת את הלחץ בכניסה.
__________________
צהוב, ומגרד אספלט....
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט