|
פונטו גרדנה 2011 mylife מנורת תקלת מנוע לאחר טיפול 60 אלף
שלום לכולם, אשמח לעזרה
עשינו טיפול 60,000 לפיאט גרנדה פונטו 2011 במוסך לא מורשה פיאט אבל אמין מאד שכל המשפחה מטפלת בו כבר שנים.
הטיפול כלל - החלפת רצועת טיימינג, פלאגים מקוריים , שמן, חריטות על הצלחות המקוריות של הברקסים מקדימה ורפידות חדשות.
כשעזבנו את המוסך, הגעתי למהירות 110 קמש עם הרכב, ואז נדלקה נורית מנוע בצבע צהוב (בשעון הטורים), הבהבה כמה שניות וכבתה. במקביל, נדלקה נורית משולש אזהרה צהובה שנותרה דולקת.
המחשב הציג על הצג שהstart & stop לא פעיל מעכשיו. אציין שמבחינת הנסיעה לא הרגשתי שינוי. האוטו נסע כרגיל.
לפי ספר הרכב כנראה שנתגלתה בעייה במערכת הזרקת הדלק ולכן הנורות דולקות.
ניגשתי למוסך נוסף, חיבר את הרכב למחשב ואמר שהתקלות הן מס׳ 0302 ו-0303, שאומרות שיש תקלה בצילינדרים 2ו3. אבל אם האוטו נוסע כרגיל כנראה שזאת רק בעיה בחיישן.
המוסכניק הציע לאפס את התקלה לפני שפותחים מנוע ואם התקלה תחזור אז נידרש לטפל.
לאחר שיצאנו מהמוסך הנסיעה הייתה בסדר גמור אך כמה שעות לאחר מכן הרכב לא סחב, רעשי המנוע התגברו משמעותית ושבנו למוסך..
המוסכניק, הלא מורשה, טיפול שוב באוטו, לדבריו הוא סידר שוב את הרצועה (כיוון אותה) החליף שוב פלאגים מקוריים, ועכשיו האוטו נוסע בסדר גמור.
עשיתי סיבוב באיזור המוסך, נסעתי בערך 20 דקות, הגעתי ל120, האוטו נסע מעולה, לא נדלקו הנורות חשבתי שזה מאחורי. חזרתי למוסך הודעתי למוסכניק שהכל בסדר שהאוטו נוסע כמו שצריך ונסעתי הביתה.
בדרך הביתה, איך לא, הנורות שוב נדלקות, אבל האוטו נוסע בסדר גמור.
אם מישהו כבר נתקל בזה אשמח לשמוע איך התמודד.
אשמח גם להצעות למוסכים שלא יקרעו לי את הכיס אבל יטפלו בבעיה ויהיו אמינים.
|