|
שוב תיבדוק עי הכנסת מברג לתוך בוכנה מס 1 ותסובב את המנוע עד שהבוכנה מגיע לנק מתה עליונה ותיראה שהשסתומים בבוכנה מס 1 סגורים ובבוכנה מס 4 נימצאים בשליבה כלומר שסתום פליטה ניסגר ויניקה ניפתח
זה יצריך פרוק מכסה שסתומים
ולפני הכל תיבדוק שקאפות שמחזיקות את הקאמשפט סגורים היטב ורק אז תעבור לבדיקת הטימינג
אם הטימינג אינו במקום אז יש חשד סביר שהגלגל התחתון של הטימינג גזור או בעיה בגלגל העליון
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|