צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
בחודשיים וחצי האחרונים ביצעתי 4 שיפוץ ראשים לפיאטים.
אחד מהם הוא 16 שסתומים שנת 2001, שהופסק באמצע עקב מחיר מטורף של רשימת חלקים. שאר השלוש 8 שסתומים 2002,2004 2003, בהם גם חצי אוברול רינגים מיסבים טיימינג ומשאבת מים.
האחרון לפני שבוע ב-2004 8 שסתומים שככלל גם רינגים וכל השאר , ביצענו יאיר ואני.
loki2d המחיר שקיבלת 2000 ש"ח לשיפוץ הראש הוא זול מאוד. לא נראה סביר.
עבור סט אטמים "ויקטור ריינס" לרכב כמו שלך ביקשו לי 700 ש"ח (ואני לא לקוח מזדמן) 250 ש"ח לסט טיימינג, 800 ש"ח החרט. תוסיף לזה שמן, פלגים, מסננים אוויר ושמן, כבר עברת את ה-2000 ש"ח. אז מה העבודה בחינם?.
יחד עם זאת, אני לא יכול להיגמל מאהבתי לפונטו דור ראשון.
אי אפשר לאכול עוגה וגם להשאיר אותה שלמה. מי שרוצה רכב בזול חייב לשאת בהוצאות.
דוד.
|
דוד,
לגבי ההצעה שקיבל הבחור במוסך,
לא כל המוסכים מחליפים את כל הסט אטמים,
אני באופן אישי ביצעתי פעמיים ראש מנוע לפונטו דור ראשון ב1300 שח.
ממה שאני נתקלתי בשביל לחסוך מחליפים את האטם ראש 80 שח וממשיכים להשתמש בכל שאר האטמים בתוספת סיליקון.
אני לא מצדד או טוען שכך צריך להתנהל, אבל אם הלקוח רוצה לחסוך ושאר האטמים במצב סביר יש סיכוי טוב שימשיכו להשתמש בהם.
שמן, פילטר שמן טיימינג + מותחן ונוזל קירור אפשר לסגור באזור 250.
לא בטוח שביקשו מהחרט לבצע גם גומיות שסתומים אולי רק מילוי והשחזה 200שח
בקיצור יש הרבה דרכים לחסוך השאלה לכמה זמן רוצים להשאיר את הרכב וכמה איכותית תהיה העבודה.
אף אחד לא יעבוד בחינם זה בטוח!