|
חברים הבעיה יכולה גם להיות מצבר לא טעון !
לי הייתה את הבעייה במשך חודשים במיוחד בתחילת נסיעה.
המוסכניק יחדיו מורשה פיאט "שיפץ לי את המשאבה" ב2200 שקל, וכאשר הבעיה חזרה שאגב זה תקע את הגיר בהילוך ואז אי אפשר היה להניע. אז המוסכניק ראה שהמצבר נותן מתח של 7 וולט במקום 14 וזה לא אפשר את הפעולה התקינה של המשאבה. מאז החלפת המצבר הכל פיקס.
אז תבדקו מתח מצבר לפני שיפוץ וזריקת כסף.
אגב, המוסכניק "החליט" שהבעיה גרמה להרס המשאבה ובגלל זה הוא החליף, אבל לדעתי הוא סתם FULL OF SHIT והיה צריך להחזיר לי את הכסף.
|