לא זאת אינה חידה.
נכון זהו כלי לזיהוי נמ"ע. חשוב במכוניות שאין בהם סימון, כמו שנתקלתי ברובר.
זה חוסך את פירוק הפולי.
בשבוע שעבר שיפצנו את הראש בפורד פיאסטה של יאיר. החור שאמור היה לאחוז ע"י פין את גלגל התנופה בנמ"ע, לא היה מול גלגל התנופה. לכן עבדנו עם מברג.
יאיר, שלא תרגיש לא נעים שלאבא שלך לא היה זמן לתקן לי את הסקנר שבודק דליפות במזגנים.
תיקנתי לבד, בבדיקות רצף גיליתי שהחיבור לסוללה היה עם קורוזיה.
פירקתי והלחמתי מחדש עם בדיל.
ראה הנורה דולקת, יותר נכון מהבהבת. צילמתי מס' פעמים, עד שתפסתי אותה דלוקה.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.