|
נכון.
הבעיה לא הייתה במקט הספציפי, אלא בפילטרים שלא היה בהם שסתום. בזמן כיבוי המנוע
השמן היה חוזר לאגן. בהנעה הראשונה עד שהפילטר היה מתמלא היו כמה שניות של חוסר לחץ, לכן הנורה לא כבתה מיד. זה קרה במנועים שהמסנן מורכב לבלוק בצורה אופקית. כאשר מורכב היה בצורה אנכית, השמן לא חזר לאגן.
כל הסוג הנ"ל נעלם מהשוק. כיום יש שסתום בכל פילטר שתקנה גם אם אינו מקורי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|