|
הרעיון מאחורי זה הוא להכניס את המכשיר לכיוון הטיימינג. לפקק במכסה הקאמשפט שנימצא מתחת, ולהגיע לקונקטור במזרק הרביעי. בנוסף לפרק את מכסה השסתומים והקמשאפטים בלי לפרק סעפת יניקה.
ברכב שלי לחלקים גם חתכתי עם משחזת. מאחר והרכב הגיע אליי עם מנוע תפוס, עשיתי לו אטם ראש בלבד, רק כדי להוזיזו בחצר בלי כל פעם לדחוף. המנוע מנפח מאוד משום שלא עשיתי רינגים. אבל מספיק כדי להתנועע בחצר בנסיעה.
עבור אטם הראש שילמתי 90 ש"ח כולל מע"מ, ובחניות איתם אני עובד ביקשו 230 ש"ח.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 19-12-15 ב 19:06.
|