שלום דוד ותודה על תגובתך. בעקרון הצינור שם קטן בהרבה מהחלקים שיש בנברשות וגם מהחלק החיצוני של עט.
הלכתי על הכיוון שהצעת. לקחתי את הניפל השבור ובדקתי את ההתאמה למילוי של עט.
מצאתי מילוי של עט חלל וניסרתי את הקצוות ׁ(ראה תמונה 1 ). הייתי צריך לנקות באופן יסודי עם ספרי קרבורטור את שאריות הדיו (וגם לחלץ כדורית פלסטיק שנמצאת במילוי העט).
לאחר מכן ליפפתי קצת איזולירבנד חבלה בקצה בשביל שתהיה אטימה יותר טובה עם צינור הנשם.
לאחר מכן דחפתי בכוח את המילוי לתוך החלק של סעפת היניקה - מכייון שהייתי צריך להפעיל כוח בהכנסה נראה שהאטימה טובה גם שם.
הייתי צריך לקצר קצת את צינור הנשם בשביל שיתאים לצינור מתכת החדש, שיצא קצת ארוך יותר מהפין/ ניפל שנשבר.
הבעיות שאני חושש מהן:
- קוטר החור של הציור החדש קטן יותר ב1 מ"מ-2 מ"מ בהשוואה לניפל המקורי.
- במהלך ההתקנה צינור המתכת התקמט מעט ולדעתי החור למעבר אוויר קטן עוד יותר ממה שהיה בהתחלה.
- מקווה שבשינוי/ חום קור שיש במנוע העסק יחזיק ולא יסתם משמן/ לכלוך.
ראו תמונה גם של התוצאה הסופית.
אגב שאלה חשובה - מה קורה בשני תרחישים - ואיך זה משפיע על פעולת המנוע?
1. הייתי משאיר את המצב כמו שהוא - צינור הנשם לא מחובר לסעפת היניקה.
2. הצינור בין הנשם לסעפת נסתם.
תודה מראש