|
פונטו ספייס 2005 אחרי החלפת ראש מנוע
שלום לכולם, ש לי פונטו ספייס שנת 2005 אוטומטית המנוע 1300 האוטו אצלי 4 חודשים.
לפני שבוע אחרי סיפור ארוך שכלל צינור חימום קרוע, הלך לאוטו הראש מנוע והכנסתי אותו למוסך של אבא של חבר שעל הדרך סידר עוד כמה דברים (רפידות בלמים חדשות, תושבת מנוע, וטרמוסטת שכנראה היה מבוטל או משהו כזה) .
בקיצור האוטו יצא מהתיקון ובאמת אני סומך על הבנאדם (אם קרתה פדיחה הוא לא ייתחמק) אני רק רוצה להיות בטוח שהכל בסדר באוטו.
אז ככה , האוטו יצא אתמול מהמוסך והיום נסעתי איתו מחוץ לעיר נסיעה של 40 דקות, החום מנוע יותר גבוה ממה שהיה לפני, הוא נע בין החצי ל-3/4 אני רוצה לדעת אם זה נחשב בסדר ? כי לפני מה שקרה החום הגיע גג ל-2 פסים מעל החצי.
ודבר שני, כשאני בכביש מהיר ומגיע ממהירות לעצירה מוחלטת ברמזור קרה לי היום שהטורים נופלים ל-0 ונדלק פתאום הנורה של השמן ורשום לחץ שמן נמוך וגם הנורה של המצבר נדלקת. אבל תוך שניה אני מניע את האוטו מחדש והכל בסדר בלי נורות .
למה זה קורה ? יש לציין שבדקתי שמן ויש לי וגם המצבר הוחלף חודש לפני שקניתי את האוטו כלומר הוא בן 5 חודשים .
תעזרו לי בבקשה האם החום מנוע בסדר ואם הבעיה השניה קשורה למשהו שלא סידרו טוב במוסך או איך היא נוצרה פתאום ?
|