מחזק את מאור, צר לי יאיר ודוד, עם כל הכבוד כמובן, בכל ספרות טכנית שנתקלתי בה עד היום, רשום במפורש לגרז רפידות עם גריז נחושת, ואת המובילים עם גריז סיליקון.
במיוחד נתקלתי בגטס ואקסנט (אותו סוג קליפר) שהמוביל התחתון פשוט תקוע, ורק הוצאה שלו מהגרמושקות וניקוי במברשת מכל הגריז הישן והיבש, וגירוז מחדש בגריז סיליקון (הוא לא תוקף גומי) גרמו למוביל לנוע בחופשיות שוב.
גריז נחושת עמיד עד 1000 מעלות, ונשאר במקומו ולא נוזל, לפחות לא כשמדובר בברקסים.
מצורפות תמונות של מאזדה 3 שעבדתי עליה, ניתן לראות שכבה דקה של גריז נחושת על תושבת הקליפר, וגריז סיליקון סגול מיוחד עמיד בטמפ' גבוהות על המובילים:
ועוד תמונה מהספרות של טויוטה יאריס, עם סימונים היכן לגרז: