צפה בהודעה יחידה
ישן 15-10-15, 08:50   #17
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
כשעבדתי בכנפי תחזוקה בבש בזמנו חלק מתהליך העבודה בהרכבת צינור הפליטה של מנוע הסילון היה לימרוח גריז נחושת על החבק הענקי שמחבר אותו למנוע.
כל פעם שהיתי יוצא עם מטוס לעמדת ההרצה תמיד היתי ''מיתברך'' באיש ממחלקת מנועים שתמיד רץ לבדוק נזילות מיד אחרי שהינו מניעים .
את הצינור פילטה היה מרכיב צוות ממוסך המטוסים (אני וראש צוות) .
בקיצור אותו מנוען היה רץ פנימה איך שהכל מיתלהט ומחפש נזילות של כולם בכדי ללכלך על האחרים (אני ושאר חברי הצוות שבו עבדתי) הגריז המועט שהיתי מורח היה נוזל מיד בהנעה .
יום אחד נימאס לי מאיך שאותו מאנייק ''מחפש'' אותנו אז מרחתי כמות לא מבוטלת של הגריז והוא כהרגלו רץ מיד כשהנענו מבלי להמתין שכל החומרים יטפטפו כמו גריזים עודפים למינהם .
הוא קיבל שפריץ יפה של גריז רותח על הראש .
מאור אתה בטח תומר שמנוע סילון עובד בטמפ יותר גבוהה מברקסים וזה נכון אבל מדובר פה על החום שנוצר בחלק מיד בהתנעה כלומר החלק הגיע לטמפ זהה לקליפר של רכב.

דוד אני מקווה לבוא ללמוד מהנסיון שלך בתחום המדובר אני מאמין שאתה מבין על מה אני מדבר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט