צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
לא מגרזים קאליפר שניתפס. באף טיפול ברכב אין הנחיות לפרק קליפרים ולגרז אותם.
כל חלק שנימצא באוויר מתחת לרכב במידה שהוא יגורז, יודבק באבק וג'יפה מהכביש ומשבילי עפר.
הג'יפה תידבק ובסוף תעבור גם לרפידות.
מה שכן עושים, משפשפים את המסילה עם נייר זכוכית גס.
הקליפר אמור לזוז בלי שימון עליו.
דוד.
|
מה?!?
מאיפה הבאת את זה?
בכל הרכבים או לפחות ברובם הקאליפר נע על מובילים שהם מגורזים ומסביבם גומיות אבק (אקורדיון) על מנת לשמור על הגריז. כאשר הגומייה הזו ניסדקת או נקרעת לרוב הגריז בורח ואז ניכנס לכלוך שמקשה על תזוזת הקאליפר. בהחלפה שיגרתית של הרפידות בכל הרכבים שהחלפתי פירקתי מובילים גירזתי והחזרתי מה שאיפשר לתנועה חלקה של הקאליפר. ברכבים שבהם ניתקלתי בקאליפר שניתפס פירקתי מובילים, גירזתי והחזרתי והקסם חזר לפעול.
באמת מעניין אותי להבין למה אתה לא מכיר בעניין הגריז במובילים דויד...