צפה בהודעה יחידה
ישן 13-10-15, 21:40   #6
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לא מגרזים קאליפר שניתפס. באף טיפול ברכב אין הנחיות לפרק קליפרים ולגרז אותם.
כל חלק שנימצא באוויר מתחת לרכב במידה שהוא יגורז, יודבק באבק וג'יפה מהכביש ומשבילי עפר.
הג'יפה תידבק ובסוף תעבור גם לרפידות.
מה שכן עושים, משפשפים את המסילה עם נייר זכוכית גס.
הקליפר אמור לזוז בלי שימון עליו.
דוד.
מה?!?
מאיפה הבאת את זה?
בכל הרכבים או לפחות ברובם הקאליפר נע על מובילים שהם מגורזים ומסביבם גומיות אבק (אקורדיון) על מנת לשמור על הגריז. כאשר הגומייה הזו ניסדקת או נקרעת לרוב הגריז בורח ואז ניכנס לכלוך שמקשה על תזוזת הקאליפר. בהחלפה שיגרתית של הרפידות בכל הרכבים שהחלפתי פירקתי מובילים גירזתי והחזרתי מה שאיפשר לתנועה חלקה של הקאליפר. ברכבים שבהם ניתקלתי בקאליפר שניתפס פירקתי מובילים, גירזתי והחזרתי והקסם חזר לפעול.
באמת מעניין אותי להבין למה אתה לא מכיר בעניין הגריז במובילים דויד...
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט