צפה בהודעה יחידה
ישן 02-09-15, 18:55   #4
assafP2003
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
צטט:
במקור פורסם על ידי asafasaf צפה בהודעה
אתה יכול לרוקן בצורה מסודרת מהצינור התחתון לתוך כלי ואחר כך להחזיר את הנוזל.

אבל בכל מקרה ישפכו מים על הגיר ברגע שתוציא את התרמוסטט, אז נסה להצטייד בעוד קצת פראפלו.

נקה היטב את משטח המגע עם סכין יפנית או סרגל "ברזל", גם בטרמוסטט וגם במנוע.

קיבלת אטם נייר עם הטרמוסטט? השתמשת בו?

אם לא, אז זה הזמן, שים שכבת ויקטור ריינז דקה על הטרמוסטט, מרח היטב עם האצבע, שים את האטם, ואז עליו עוד שכבה כמו סנדוויץ'.

אם השתמשת כבר באטם אז עדיף לוותר עליו לדעתי, שים רק ויקטור וזה הכל. תהדק ברגש את הברגים כל פעם קצת בהצלבה עד שתראה שהסיליקון "נשפך" החוצה.

תן לו להתייבש בזמן שאתה מרכיב את הקויילים, תמלא פראפלו ותנקז אוויר.

אם אתה צריך עזרה, ואתה מאזור השרון, אשמח לקפוץ לעזור.
אסף , תודה על התשובה ועל הצעת העזרה אני לא מהשרון אך אני אסתדר

אשתמשתי באטם כנראה הוא לא מספיק יש לי סיליקון שחור ליצירת אטמים של אמריקן איגל מגיע לטמפ של עד 380 מעלות .
קניתי פארפלו, חייב לרוקן את כל הנוזל ? אם אני אפרק רק את צינור טרמוסטט זה לא מספיק , ? ,מה שיישפך יישפך מהבלוק לא אכפת לי אני כבר אמלא אבל לפחות לא כל הכמות .
במריחה של הסילקון אני חושב שאוותר על האטם כמה זמן לחכות לפני שאני מחבר את הטרמוסטט עם הסיליקון למנוע ?
לאחר החיבור מתי ניתן למלא חזרה את המים ?
assafP2003 מנותק   הגב עם ציטוט