אתה יכול לרוקן בצורה מסודרת מהצינור התחתון לתוך כלי ואחר כך להחזיר את הנוזל.
אבל בכל מקרה ישפכו מים על הגיר ברגע שתוציא את התרמוסטט, אז נסה להצטייד בעוד קצת פראפלו.
נקה היטב את משטח המגע עם סכין יפנית או סרגל "ברזל", גם בטרמוסטט וגם במנוע.
קיבלת אטם נייר עם הטרמוסטט? השתמשת בו?
אם לא, אז זה הזמן, שים שכבת ויקטור ריינז דקה על הטרמוסטט, מרח היטב עם האצבע, שים את האטם, ואז עליו עוד שכבה כמו סנדוויץ'.
אם השתמשת כבר באטם אז עדיף לוותר עליו לדעתי, שים רק ויקטור וזה הכל. תהדק ברגש את הברגים כל פעם קצת בהצלבה עד שתראה שהסיליקון "נשפך" החוצה.
תן לו להתייבש בזמן שאתה מרכיב את הקויילים, תמלא פראפלו ותנקז אוויר.
אם אתה צריך עזרה, ואתה מאזור השרון, אשמח לקפוץ לעזור.
__________________
אסף
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|