צפה בהודעה יחידה
ישן 25-08-15, 16:28   #6
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
בכל תקלה ברכב הפרטי אני מנסה להבין לעומק מה הגורמים,
ברכב שמתוחזק ברמה טובה (טיפולים חלפים וכו' בלי למשוך) לא אמור ללכת הראש סתם כך.

המכונאי שנגרר אליו הרכב אמר שלא היה כמעט נוזל קירור במערכת,
בהתחשב בעובדה שהנוזל חודש פחות משנה מאז הארוע לא טרחתי לבדוק את המפלס ולעקוב,
לכן אני לא יכול לחרוץ שזה בוודאות הגורם.

אז למה נפרץ הראש נגיד שעניתי לעצמי
אבל עד היום לא מובן מדוע החץ של חום המנוע לא עבר את החצי,הרי שבכל חריגה קטנה הייתי טורח לבדוק מה הסיבה וחוסך לעצמי את הקנס.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט