צפה בהודעה יחידה
ישן 25-08-15, 12:40   #15
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
מה כוונתך ל- "הרכב בטמפ' עבודה" השעון או חום המנוע שנבדק ?.
דוד.
התכוונתי לשעון,אף פעם,גם בזמן ההתחממות יתר שעברה על המנוע החץ בשעון לא עבר את החצי (כאשר טיפה לפני החצי זה המיקום הקבוע כאשר המנוע בטמפ' עבודה --טמפ עבודה במקרה הזה אני מתאר את מיקום המחוג הסופי ולא חום מנוע הנמדד חיצונית)

בקשר לפראפלו,אני מסכים שאפשר לשים נוזל קירור איכותי אחר, אבל אם אפשר למה לא ללכת לפי הוראות יצרן.

לגבי המים המזוקקים אני גם מצתרף ל eli_h1, פה כבר מדובר בעמידות לחום וטמפרטורת הרתיחה,
אולי בטווח הקצר מזוקקים או נוזל קירור זול יעשו את העבודה
בטווח הארוך צפה לראש,זו בדיוק הסיבה לחשד שלי,יש לי הרבה נסיעות הרריות והמנוע במאמץ מעל הרגיל ,זה בשילוב הנוזל הזול והלא ידוע ששמו לי הביא אותי למצב של ראש (כנראה).

טוב לענייננו, נחזור לעניין התרמוסטט ושאלתי המקורית בשילוב הדוגמא שלי למלעה,
צטט:
האם יכול להיות שמנוע מתחמם והשעון חום לא עובר את החצי?

האם זו בעיה בטרמוסטט?
האם יש פסק דין?

נערך לאחרונה על ידי Nuker : 25-08-15 ב 12:53.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט