צפה בהודעה יחידה
ישן 24-06-15, 23:56   #3
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
צטט:
במקור פורסם על ידי asafasaf צפה בהודעה
תפתח את הפרפר הלבן עד שתראה את החריץ שבתוכו. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה זרם אחיד דרך הפרפר.

כשזה קורה פשוט תסגור את הפרפר ידנית.

עכשיו אתה צריך להמשיך לבורג הניקוז השני שנמצא על צינור שהולך לרדיאטור חימום. הוא בצבע שחור, ואם אתה לא מצליח לפתוח אותו ידנית תוכל להיעזר במברג שטוח.

זה לא בדיוק ככה אצלך אבל זה יעזור להבין:



תפתח אותו לגמרי ותניח בצד. תתחיל למלא פראפלו עד שתראה שפריץ מהחור, ממש כמו מזרקה קטנה.

כשזה קורה ושהשפריץ רציף בלי בועות תסגור עליו את הבורג.

תניע כשפקק המילוי פתוח לכמה דקות. תסגור את הפקק ותהיה עם העין על שעון החום עד שהמאורר נכנס לפעולה.

אסף, בדור 2 אצלי לפחות הפרפר שחור, הוא לא הפרפר הלבן מהדור הראשון, (בדור ראשון עשיתי את זה כמה פעמים בלי בעיה)

הקטע שהוא לא יוצא החוצה אלא מתברג מעלה ונשאר תפוס כאילו יש לו דיסקת הגנה שלא ייפול וילך לאיבוד.

כמובן שניסיתי להוסיף נוזל קירור ולמרות שלחצתי על הצינורות לא הצלחתי להוציא ממנו טיפה,
הכמות במיכל ברדיאטור כבר עברה את הMAX ועדיין לא יצא כלום.
אני לא רוצה להוסיף יותר מדי בלי אפשרות לבצע ניקוז, כי להוסיף גם יותר מדי ייצור לחץ במערכת.
לא הנעתי את הרכב מאז מחשש לנזק לראש עד להסדרת העניין.

עוד רעיונות?
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט