צפה בהודעה יחידה
ישן 21-06-15, 10:32   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אהבתי את הסקרנות "והאומץ" שלך.
אין משהו שצריך להיזהר ממנו, שעלול להתפוצץ לך בפנים או בידיים.
הבעיה היא שכאשר עושים וקום, נוצר חלל ריק, חלל זה מושך אליו שוב אוויר אטמוספרי מהמקום בו דלף הגז. לכן לא יהיה קירור כראוי.
לשאלתך "האם הרכב צריך להיות מותנע" בזמן וקום לא, בהטענת הגז כן. צריך להטעין כאשר המנוע על 2000 הסל"ד.
לגבי שקילת הגז, יש מכונה מיוחדת שמטעינה גז לפי משקל. לא לכול המזגניסטים יש את המכונה.
כמובן שמחיר התיקון יקר יותר. בניסיון שעשיתי לפני מס' שנים, הנחתי את הבלון על משקל הטענתי גז לפי כמות בהוראת יצרן, העניין לא צלח.
לא תמיד הכמות המוחדרת לפי משקל, היא אכן הכמות הנכונה. בפרט ברכבים לא חדשים.
את הסיבה אפרט בפעם אחרת.
עדיף תמיד לבדוק את סיבת הדליפה, לפני הטענת הגז.
לא כתבת, כל כמה זמן הגז דולף. והאם ידועה לך סיבת/מקום הדליפה ?.
בכול אופן אתה מוזמן לבצע אצלי בהדרכתי עם הגז שלך, חינם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט