צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
1. תקלת המפוח הפנימי הנה, בסבירות גבוהה, בגלל נגד המפוח שנשרף ו/או מחברו החשמלי שרוף.
2. לתקלת ההגה כוח החשמלי, צריך להתחבר עם מחשב/סורק איבחון תקלות ולראות מה מקור הבעיה, אבל לפני כן צריך שיהיה מצבר חזק במכונית ולבצע נסיעת נסיון לבדיקה ויתכן שנורת ההגה תיכבה והוא תקין.
3. חוסר "סחיבת" המנוע עלול להיות בגלל הרבה סיבות, אך לפי תאורך, נראה לי שזה נובע
מסליל הצתה (קויל) פגום.
נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
בברכה - רפי לין
|
לגבי ההגה כוח - הנורה לא נכבתה בנסיעה שעשינו ע"מ לטעון את המצבר.
לגבי השאר אעדכן כשיהיו תוצאות.
אגב, אתה יודע כמה מומלץ להתניע אותה בשבוע כדי לשמור על המצבר והמנוע? (הרכב עומד)