צפה בהודעה יחידה
ישן 14-05-15, 16:12   #3
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
Question

היי יאיר, מה שלומך ידידי?? מקווה שטוב !

תודה על המענה.
אז ככה, הוספתי למצבר כוס מים מזוקקים!! כנראה המפלס לא בדיוק היה מלא. מה גם שאם ממלאים בטעות יותר מדיי אז ישנה צינורית קטנה שמחוברת במקביל לכל פיתחי המילוי ותפקידה לרוקן עודפים.

נסעתי ברכב ולאחר מכן מדדתי עם הפלוק.. זרם במצבר בעת שהרכב כבוי - 12.05 וולט שזה מעולה!
בעת טעינה הפלוק מציין 13.50-13.80 וזה לאחר 2 נסיעות קצרות בעיר. ערכים תקינים. מעולה.

בנוסף מדדתי ערכי זרם עם מזגן, אורות וונטות בפעולה - הפלוק מציין 12.30 לא קריאה אופטימאלית..

שמתי לב שהוונטה של הרדיאטור מים עובדת כמעט כל הזמן.. (ללא הפעלת המזגן..) צריכת הזרם שלה אינה קטנה ולכן היא בוודאי זוללת כמות ניכרת של זרם וכך מונעת מהמצבר להיטען בצורה תקינה.

בנגיעה לכל אורכו של גוף הרדיאטור בחלקו העליון, ישנם אזורים שהרדיאטור חם מאוד וישנם אזורים שהוא פחות חם.. כך שאני חושש שהרדיאטור סתום באבנית באופן חלקי כתוצאה מכך הוונטה עובדת כמעט ללא הפסקה.

הטרמוסטט הוחלף לא מזמן בזמן שהחלפתי את משאבת המים + צינור המים המתכתי האחורי שמחובר לה, כך שאני מניח שהבעיה הינה ברדיאטור..

אבצע שטיפה לניקוי אבנית לרדיאטור המים ואראה מה תהיה התוצאה. אולי אשקול לרכוש רדיאטור חדש, זה לא יקר כ- 380 ש"ח

ראיתי במדריכים שונים שאפשר לשטוף את הרדיאטור בחומץ. החומץ יעיל להסרת אבנית ואינו פוגע במתכת, בגומיות ובאטמים.. מה דעתכם?? אשמח לשמוע מכם הצעות..

תודה רבה ויום טוב !
אלי
אלי_100 מנותק   הגב עם ציטוט