זה מצב מאוד משונה שבו יש בוכנה אחת תפוסה והמנוע מיסתובב כל 4 הבוכנות מחוברות עם טלטלים לגל הארכובה ככה שאם אחת תפוסה אז שום דבר לא יזוז
אין צורך לכוח גדול כלל בכדי לסובב את גל הארכובה במצב בו המנוע נמצא כרגע כלומר ללא ראש מורכב ואם יש קושי אז זה סימן שמשהוא לא כשורה ויכול להיות כתוצעה מההיתחממות שהרכב עבר
אין סיבה בדרך כלל לעשות רינגים כאשר מורידם ראש כי לא מדובר ברכב ישן ואין חופש בבוכנות כמובן שעוד דרך זה להביא את כל הבוכנות למצב שהם כולם באותו הגובה ולמזוג סולר פנימה ולהמתין לילה ולראות אם היה שינוי ביום שלמוחורת בגובה הנוזל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|