צפה בהודעה יחידה
ישן 05-05-15, 20:37   #14
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
להרכיב ללא הבדיקות אצל החרט זה סיכון לעבודה כפולה כי לא חייב לעבור מים לשמן ולהפך אלה יכול להיות מצב בו יש רק מעבר קומפרסיה למים ואז צריך להוריד שוב ושוב לקנות אטם ראש חדש ואז לשלוח לחרט שיעשה את מה שהוא עושה במסגרת שיפוץ ראש כל הסיפור לא חייב לעלות 4000 עבודה כמו שצריך יכולה להיגמר ב3000-2500 הכל טלוי במצב החלקים כמו משאבת מים רצועות ומותחנים וכמובן חובה להחליף טרמוסטט ולבדוק שהמאורר עובד נכון ולתקן אם לא רק אז ניתן להבטיח שהעבודה נכונה ולתת אחריות
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט