|
ראשית תבדוק שלא חסר מים
האם יש לרכב היסטוריה של היתחממות
תבדוק אם הטרמוסטט שלך ניפתח עד הסוף כלומר תיגע בצינור העליון והתחתון כשהמנוע חם ואם יש הבדל אז הטרמוסטט תפוס אך זה לא מדויק וטוב רק אם יש הבדל גדול
אתה יכול לעשות את זה עם מד חום ליזר או פשוט ללכת על החלפה של הטרמוסטט כי זה לא חלק יקר וזה רכב ישן אז בטח הוא כבר לא משהוא המצב שלו ולא לשכוח לקז אוויר כמו שצריך
בנוסף לכך אם אני זוכר נכון בדור ראשון יש יוניט שמורכב על הרדיאטור שאחרי על הדלקת הוונטה תחליף את זה קודם זה יותר פשוט וקל מהחלפת טרמוסטט ותיראה מה קורה אם זה לא עוזר אז תחליף טרמוסטט
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|