צפה בהודעה יחידה
ישן 30-03-15, 01:26   #7
Indiana Jones
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2014
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: ספייס sx
הודעות: 121
תודה לכולם על התגובות.
הטיפול כלל:
*קלאץ' Valeo
*טיימינג+מותחן Dayco
*משאבה עליונה תחליפית ממתכת (מאירופה, לא זוכר בדיוק מאיפה. נראה לי ספרד)
*החלפת שמן גיר
*רצועת אלטרנטור
*גומי צירייה קדמי- רק בצד אחד היה יבש
*פלאגים NGK
*חיישן קראנק (לא סגור אם זה החיישן עצמו, זה כבל של הקראנק שעובר מעל המכסה טיימינג)- כנראה היה יבש, ועם הפירוק של מכסה טיימינג הכבל כבר איבד מגע. אחרי הטיפול המנוע התכבה ואחרי החלפה הכל היה בסדר.


לא הוחלפה משאבת מים כי הנוכחית במצב טוב, לא מרעישה, ואין נזילות. בנוסף ברכב נעשה שימוש אך ורק בפרפלו, אז המכונאי הציע לי לא להחליף.
פקקי מים ומחזירי שמן כנ"ל. המכונאי הזמין את החלקים מראש (לבקשתי) אך בטיפול אמר לי שהכל נראה טוב ושלדעתו אין צורך.

במשל כל הטיפול הסתכלתי ולמדתי ושאלתי שאלות. היה מעניין.

תוצאות מבחינת הקלאץ: הרכב הרבה יותר מהנה ונוח לנהיגה. הקלאץ' רך ביותר! הברך השמאלית שלי מרוצה.
כל פעם שאני מעביר הילוך מרוח לי חיוך על הפנים, מי שסובל מקלאץ' קשה- זה פשוט שווה את זה! אפילו אם אפשר לסחוב עוד קצת.

תוצאות מבחינת הגיר: אני מרוצה מאוד מהחלפת שמן הגיר. לפני ההחלפה ההילוכים היו נכנסים בצורה לא חלקה (בקטנה). הייתה הרגשה קלה של חיכוך כשמעבירים הילוכים.
עכשיו- הכל עובר בצורה חלקה ביותר!

שוב, הדברים האלה ממש משנים את חווית הנהיגה ברכב. הרבה יותר מהנה עכשיו.
שמרו על הפונטו שלכם והיא תשמור עליכם.
Indiana Jones מנותק   הגב עם ציטוט