צפה בהודעה יחידה
ישן 11-03-15, 12:04   #7
ליאור מנשה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 136
צטט:
במקור פורסם על ידי bearsdov צפה בהודעה
תבדוק קודם את הפיוז במערכת שלך ... תוציא אותה החוצה ומאחורה יש פיוז זה קודם כל על המערכת
דבר שני אם הפיוז בקופסא נשרף לך שוב שים שמה פיוז יותר חזק.. אפילו אם מומלץ נגיד 15 אמפר תשים 20 לך תדע מה קורה ברכב שמקצר לך ..
אני רק ממליץ זה קרה לי ככה הפיוז של החלון נהג היה נשרף לי קבוע אז שמתי חזק יותר וזה הסתדר אבל אם אתה חושש להשים פיוז חזק יותר מהמומלץ אז אל תשים ולך תחפש מה מקצר לך באזור
אני מחזק את דבריו לגבי הפיוז מאחורי המערכת. אבל ממליץ בחום לא לשים פיוז חזק יותר. פיוז אמור להגן על צרכן מסוים ואם הוא נשבר שוב ושוב אז תנסה להבין מה גורם לעומס יתר על הפיוז. במידה והפיוז לא יישבר, יגרם נזק לצרכן.
ליאור מנשה מנותק   הגב עם ציטוט