אישית, הייתי מחליף לנוזל הקרור פאראפלו עם דגש למוסך שיבצע גם ניקוז אויר ממע' קרור המנוע.
כפי שנכתב קודם, יש לבדוק אם אין נזילות או דליפות מהמע', ע"י מכשיר לחץ לרדיאטור והסתכלות בעין עם תשומת לב לרדיאטור החימום הפנימי, שבתא הנוסעים.
לאחר מכן יש לבדוק את פעולת מאורר הרדיאטור, שהוא פועל בשתי מהירויותיו, האיטית והמהירה.
קצת על נוזל הקרור, פאראפלו, המקורי למכוניות קונצרן פיאט כאן:
www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=6179
בברכה - רפי לין