בהחלט יתכן שסתם כך מתקלקל
הסליל (קפיץ) שעון ברכב.
שיטת הבדיקה היא בצורה מאובטחת ונכונה להסיר את כרית אויר הנהג מגלגל ההגה ואז לתקוע במחבר החשמלי של כרית האויר נגד שמדמה את הכרית אויר.
כעת שוב מבצעים נסיון מחיקת התקלה ע"י מחשב/סורק איבחון התקלות ואם זה הצליח אז כרית האויר עצמה תקולה ואם זה לא מצליח ועדיין מופיעה תקלת כרית אויר נהג אז אכן סליל השעון פגום.
גם אם כן נמחקה התקלה, שמים לנסיו בחזרה את גלגל ההגה (הנגד עדיין מחובר) ומניעים המנוע
(נורת התקלה כבתה כאמור לאחר מחיקת התקלה) ומסובבים את ההגה לשני הכיוונים כמה פעמים.
זאת כדי לוודא שאכן סליל השעון תקין.
בברכה - רפי לין