צפה בהודעה יחידה
ישן 21-01-15, 00:03   #3
danixs7
Senior Member
 
האווטאר של danixs7
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: שפלה
הגלגלים שלי: פיאט אונו I.E.S HP 60
הודעות: 158
Send a message via Skype™ to danixs7
אוקיי תודה.

אז ככה החלטתי לנסות לבד! ביצעתי סימון של התזמון. שמתי לב שסובבתי את המשאבה הישנה היא מסתובבת בתקיעות, והמותחן מרעיש.

יש אפשרות לקבל הסבר איך אמור להסגר הטימינג כנדרש ? איך למצוא את "אמצע הזהב"?

שלא יהיה מתוח מידי ושלא יהיה משוחרר מידי... הראי אם יהיה משוחרר מדי הרצועה תקפוץ ומתוח מידי רעש +נזק... המתיחה אמורה להיות נגד כיוון השעון לפי ההיגיון איך אדע מתי לעצור? ?


הרכבתי כרגע רק את המשאבה דרך אגב רכשתי משאבה של (GRAF- MADE IN ITALY-) ומחכה מחר למותחן GMB ולרצועה של GOODYEAR.








זה המותחן שהזמנתי
__________________
"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.
"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פיאט וישראל".

נערך לאחרונה על ידי danixs7 : 21-01-15 ב 00:59.
danixs7 מנותק   הגב עם ציטוט