07-01-15, 12:04
|
#6
|
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: Bravo
הודעות: 50
|
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
מתוך ספר הרכב לנהג שבו יש את מפרט הטיפולים, להלן מה שצריך לבדוק ולבצע בטיפול 90,000 ק"מ בפיאט בראבו:
בדיקת והוספת נוזלים (אם חסר), בדיקת וכיוון מהלך ידית בלם יד, החלפת מצתים (פלאגים), החלפת שמן מנוע ומסנן שמן, החלפת מסנן אויר למזגן,
בדיקת צמיגים ולחץ אויר בהם, בדיקת תאורת הרכב, בדיקת בלאי רפידות בלמים, בדיקת נקיון המצבר ומפלס האלקטרוליט,
בדיקת פעולת המנוע ע"י מחשב האיבחון של פיאט (אגזמינר ועידכון הטיפול במחשב הרכב).
כמובן שלזה מתלוות בדיקות רגילות שבכל טיפול טוב במוסך אמורים לבצע וזה בעיקר בהסתכלות סביב מרכב (בודי) הרכב ומתחת לרכב לשלמות מע' הפליטה, צנורות בלמים, תפסי צנור הפליטה, תושבות מנוע ותיבת הילוכים, צנורות מיים, נזילות, בולמי זעזועים, משולשים וחלקי מתלה.
בכל רכב שהוא כוונת הטיפול התקופתי הנה לאתר תקלות קטנות לפני שתיגדלנה ולהחליף חלפים מתכלים.
בברכה - רפי לין
|
אז לא הבנתי רפי, המחיר הזה גבוה או נמוך?
|
|
|