|
קודם כל תסכים איתי שעם אתה לוחץ חלש מאוד על דוושת הבלם בלמים הקדמים ינעלו עוד לפני שהאחוריים ינעלו. זה משהו שאתה יכול לנסות בעצמך שהרכב על ליפט.
עכשיו איזה תקלה יכול להיות בבוסטר שמחזיקה את המשאבת בלם מעט לחוצה? זה יכול להיות משהו מכני שלא נותן לזרוע המפעילה של הבוסטר לחזור למצב סרק, גם כוון של הבוסטר כי יש בוסטרים שניתן לכוון את הקצה זרוע שנכנסת לתוך מאשבת הבלם המרכזי וכוון לא תקין יגרום בדוק לתפיסה של בלמים קדמיים נתפסים.
זה גם יכול להיות תקלה של כוון של הדוושת בלם עצמה או אפילו כוון לקוי של היוניט אור בלם, למעשה כל מה שעלול לגרום למשאבה המרכזית לא לחזור למצב המשוחרר שלה.
|