נושא: טיימינג
צפה בהודעה יחידה
ישן 19-12-14, 22:22   #6
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
בפונטו ספייס ובפיאט מריאה חייבים לנעול את גלי הזיזים.
לצורך זה קיימים מכשירים יעודיים.
בפרט כאשר רצועה ניקרעת או מורידים ראש.
דוד.
ואם לא תנעל את גלי הזיזים דויד מה יקרה? הם יזוזו מעט בגלל קפיצי השסתומים שדוחפים את הפיקות על מנת שלא יהיה עליהם לחץ. בשביל מצב שכזה עושים סימונים מדוייקים גם על הגלגלות וגם על הרצועה ומזיזים אותם ידנית בדיוק לאיפה שהיו. ממש לא תורה מסיני, כך אני עושה בכל הרכבים שבהם עשיתי טיימינג אם זה מאזדה, רובר, פורד, צרפתיות למיניהם ופונטו ספייס 16 שסתומים. לכל מנוע בעל 2 גלי זיזים קיימת נעילה על מנת להקל על העבודה אך אם עובדים נכון ומדוייק אפשר בהחלט לבצע גם ללא נועלים.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט