צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr
בפונטו ספייס ובפיאט מריאה חייבים לנעול את גלי הזיזים.
לצורך זה קיימים מכשירים יעודיים.
בפרט כאשר רצועה ניקרעת או מורידים ראש.
דוד.
|
ואם לא תנעל את גלי הזיזים דויד מה יקרה? הם יזוזו מעט בגלל קפיצי השסתומים שדוחפים את הפיקות על מנת שלא יהיה עליהם לחץ. בשביל מצב שכזה עושים סימונים מדוייקים גם על הגלגלות וגם על הרצועה ומזיזים אותם ידנית בדיוק לאיפה שהיו. ממש לא תורה מסיני, כך אני עושה בכל הרכבים שבהם עשיתי טיימינג אם זה מאזדה, רובר, פורד, צרפתיות למיניהם ופונטו ספייס 16 שסתומים. לכל מנוע בעל 2 גלי זיזים קיימת נעילה על מנת להקל על העבודה אך אם עובדים נכון ומדוייק אפשר בהחלט לבצע גם ללא נועלים.