צטט:
במקור פורסם על ידי matangil
כן *** , אין שום חשש לשים "אוניברסאלי "
בוא נגיד שאני ואתה לא בידיוק נוסעים על "פרארי" וצריכים שהכל יהיה מקורי !
חברת NGK ובוש עושים תחליפים מצויינים שברוב המקרים אף עולים על המקורי !
החיבור כמובן , 4 חוטים , חותך את הישן בקצה שלו ומלחים את כל החוטים לפי הסדר !
****חשוב מאוד , החלפה על מנוע קר !!!!!!
חיבור חוטים (אני לא בטוח , ב100 אחוז אם ככה זה אצלנו בפיאט ,נחכה לעוד תגובה)
מקורי - חילופי
כחול ------- שחור (נתונים)
שחור ------- לבן (חימום)*
שחור ------- לבן (חימום)*
לבן -------- אפור (מינוס)
*לא חשוב איך מחברים את החוטים של החימום.
כמו בתמונה הזאתי !
http://img840.imageshack.us/img840/6832/a7777.jpg
לגבי איפוס , זה הקאצ' היחידי , אני בבית קניתי ערכה מאייבי לקריאה/איפוס תקלות וככה עושה הכל בבית .
איפה אתה בארץ נוכל לעזור , (מה גם תוכל לבצע את כל ההחלפה בבית ולנסוע עם ה"נורה " עד שחבר פורום יעזור לך באיפוס וככה תוכל לחסוך עוד כמה שקלים )
אני רק מציע פיתרונות , תיקח הכל בסבבה
המון בהצלחה !
מצאתי עוד אתר עזר -
http://www.lambdasensor.com/main/mcolours.htm
|
תודה
***, האמת שהיום בבוקר רכשתי אוניברסלי של NTK (זה אותו היצרן של אנ,גי,קי לפי מיטב הבנתי) ב368ש"ח
נסעתי לחשמלאי שעשה לי חיבור למחשב והסברתי לו שהוא ישתה לו קפה בצד אני ארכיב את החלק והוא רק יעשה את האיפוס (אחרי הכל שילמתי לו ביום שישי 180שקל עבור החיבור..) לא עשה בעיות הסכים אחרי שעשה לי פרצוף לא מרוצה שקניתי חלק לא מקורי...
החיבורים באותם צבעים האמת 2 לבנים אפור ושחור לא הייתה בעיה מיוחדת, מה שכן הרכב היה חם מנסיעה של 4-5ק"מ עד המוסך (לא ידעתי שחייבים קר מקווה שזה לא עשה בעיות..)
הוא עשה איפוס, ונסעתי לדרכי...
עכשיו שמתי לב שיש מין גשר
אחרי החיבור שכנראה נעשה ע"י בעלים קודמים של הרכב בין האפור והשחור או ליתר דיוק פינים 1 ו 2 אחרי החיבור (לא זוכר מה הצבעים וכבר חיזקתי את הבידוד ראה תמונה) אשר הולכים למין כבל עבה יחסית עם בידוד קשיח, יש לכך איזו סיבה הגיונית???