שלום לכולם

ברשותי פונטו 75sx 98 כבר 3 שנים, שהתחממה מספר פעמים בנסיעה ארוכה ולאחר שבוע שמתי לב לסימנים של ראש מנוע. אז נסעתי למוסך ושם אישרו לי את החששות שזה אכן ראש. בגלל הסכום היחסית גבוהה(2000 שח) למחיר של האוטו החלטתי לבצע את העבודה לבד, ולשלוח את הראש למכון שיפוץ ראשים
אני כרגע בשלבי פירוק ויש לי כמה שאלות
1. לקח לי הרבה זמן לפרק את סעפת היניקה בגלל בעיות גישה, האם יש דרך יותר קלה לפרק/להרכיב?
2. ניסיתי לפתוח את הברגים בין האגזוז לסעפת פליטה אך הברגים היו עיקשים(ריססתי wd40) ובטעות שברתי את הפיה של הצינורית הדקה שמחברת בין המיכל עיבוי ושמאלה לרדיאטור איך אוכל לתקן את הנזק?
ד'א כרגע אני בשלב שצריך לכוון סימוני טיימינג, לפתוח מכסה שסתומים, ברגי ראש מנוע ולקוות שהראש במצב טוב

תודה מראש לעוזרים..