צפה בהודעה יחידה
ישן 15-11-14, 19:45   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי punto2004_actual_60 צפה בהודעה
הקלאצ גבוהה מאוד!!! הבנתי שבכל הפונטוים זה ככה.. בגלל זה אני נותן הרבה גז... בכל מקרה האם אמור להיות ריח שרוף ברכב שנותנים המון גז בסרק?
לגבי המאורר, איפה הוא נמצא ואיך אני יודע אם יש לו שני מהירויות?
אז מה שאתה אומר הוא כשאתה משלב בראשון ומשחרר קלאצ הרכב מתחיל לזוז ממש כאשר הרגלית כבר בסוף מהלך לפני שהרגל שלך יורדת
אתה יכול לעשות בדיקה כאשר הרכב כבוי ובשיפוע קל שלב בראשון והורד בלם יד ותילחץ לאט לאט על הקלאץ ותיראה מתי הרכב מתחיל להידרדר אם הוא מידרדר מלחיצה קטנה כלומר מהלך רגילת קטן בהרבה מאמצע המהלך אז הקלאץ בסוף חייו
לגבי המאוורר כאשר הרכב מונע עם מזגן כבוי כשהוא בטמפ עבודה פתח מכסה מנוע ותיראה אם המאוורר מיסתובב מהר או לאט זה ניתן לשמוע
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט