צפה בהודעה יחידה
ישן 13-11-14, 14:11   #28
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
אני מבטיח לך שכל צילינדר קיבל יחס חם ואוהב מהבדיקת לחץ.
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
תודה רבה דויד....בהחלט אבדוק את עניין הקייל בגלגלת. הלוואי ושם הבעיה. מה שמדהים שאם הרכב עומד לילה אז הוא מניע ועובד יפה ומדויק כולל שאני מעלה טורים וברגע האלעת הטורים לגבוהים פיתאום מתחילים בק פיירים מהמיצערת עצמה ואז בהנמכת הטורים מתחיל הגימגום וכיבוי לאחר מספר שניות. אחר כך צריך שוב לחכות כמה שעות טובות עד שיתחיל את הסאגה הזו מחדש. בגלל ההיתרחשות המוזרה הזו הייתה לי היתלבטות בהסכמה איתך...אבל ללא ספק שווה בדיקה. לחץ הפוך בדקתי לאחר בדיקת קומפרסיה כדי להיות בטוח ובלחץ הפוך יצא תקין ביותר.
מאור איך זה שבדיקת הקומפרסיה יצאה תקינה עם הגלגלים של הטיימינג לא היו במקום שלהם כמו שאמרת הגלגל של הקראנק היה בסטיה של 40 מעלות מהמיקום שלו לא רק שהדבר משפיע על הקומפרסיה הוא גם ישפיע על בדיקת לחץ הפוך רק אם פירקת מכסה שסתומים לצורך קביעת מיקום מדויק של כל שסתום ושסתום לצורך הבאה לנק' מתה עליונה בכל בוכנה שאתה רצית לבדוק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט