צפה בהודעה יחידה
ישן 04-11-14, 10:47   #14
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
המשאבה לא קשורה למה שאתה אומר, כי במקרה של הזרקה רב נקודתית הדלק לא עובר כלל דרך שסתום היניקה.
במקרה של הזרקה חד נקודתית הדלק כבר לא יושפע מלחץ המשאבה כי כבר עזב את המזרק טרם המעבר בשסתום.

כמו שיש במהלך היניקה תת לחץ עקב תנועת הבוכנה מטה, שיונק את התערובת. כך במהלך הפליטה יש עודף לחץ עקב תנועת הבוכנה מעלה, שיגרום גם לזורם בלחץ אטמוספרי לצאת מחלל הבוכנה. כך שתרומת מהלך הבוכנה מצטמצמת, אין לה יתרון לא במהלך הפליטה ולא במהלך היניקה.
לעומת זאת, ביניקה נכנסת תערובת בלחץ X, שלאחר השריפה הופכת להיות X כפול משהו.
רוב התערובת תצא החוצה גם אם שסתומי הפליטה יפתחו מבלי שהבוכנה תנוע מעלה.

זורם לא צריך להיות דחיס כדי שיוכל לשרות בלחץ בתוך מיכל.
המים בתחתית בריכה בעומק מטר נמצאים שם בלחץ של 0.1 אטמ', מבלי להידחס כלל.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט