צטט:
במקור פורסם על ידי אבי טמפרה
ועוד בנסיעות קצרות כל כך.
|
כאן התשובה.
בנסיעות קצרות, עד שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה (בחורף לוקח טיפה יותר זמן, אבל ההבדל לא בשמיים), מערכת העשרת הדלק עובדת (פעם, בקרב', זה היה צ'וק. היום המחשב נותן יותר דלק), כלומר בתערובת יש יותר דלק על אותו נפח.
ככל שהנסיעות קצרות יותר, כך המנוע יתקרר יותר פעמים וצריכת הדלק תעלה.
כל זה עוד לפני שדיברנו על פקקים בהם המנוע עובד והקילומטראז' עומד, על האצות ברמזורים ובצמתים (גם האצה עדינה צורכת דלק פי כמה משיוט ב-120) ושאר מרעין בישין.
קרא את זה:
http://www.netcar.co.il/magazin/ed/fuelsavings.asp