צפה בהודעה יחידה
ישן 20-09-14, 15:59   #4
שמר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
צטט:
במקור פורסם על ידי אבי טמפרה צפה בהודעה
ועוד בנסיעות קצרות כל כך.
כאן התשובה.
בנסיעות קצרות, עד שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה (בחורף לוקח טיפה יותר זמן, אבל ההבדל לא בשמיים), מערכת העשרת הדלק עובדת (פעם, בקרב', זה היה צ'וק. היום המחשב נותן יותר דלק), כלומר בתערובת יש יותר דלק על אותו נפח.
ככל שהנסיעות קצרות יותר, כך המנוע יתקרר יותר פעמים וצריכת הדלק תעלה.
כל זה עוד לפני שדיברנו על פקקים בהם המנוע עובד והקילומטראז' עומד, על האצות ברמזורים ובצמתים (גם האצה עדינה צורכת דלק פי כמה משיוט ב-120) ושאר מרעין בישין.


קרא את זה: http://www.netcar.co.il/magazin/ed/fuelsavings.asp
שמר מנותק   הגב עם ציטוט